persson-lund

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Stephanie Lund - 27 juni 2012 21:43

Midsommar va helt underbar. Vi gick in till stan och dansade runt midsommarstången och efter det va vi hemma hos syster. På kvällen spelade vi Babbel (?) ett skit roligt spel! På lördagen kom en av mina bröder med sina två barn och hälsade på. Så himla skoj! På Söndagen åkte bror och dom hem och Jonny åkte ner till Skåne igen för att jobba. Det blev VÄLDIGT ensamt. Melwin saknar nog sin pappa mycket. Han är så arg och väldigt elak, lite är ju säkert åldern också men det är inte sammasak när Jonny är hemma. Lilla gubben, jobbigt att man inte kan förklara för honom.



Idag harr jag varit hos frissan. Det mesta håret försvann och blev en kort fin frisyr. För en stund sedan gjorde jag naglar också. Det är ju inte dom bästa jag gjort men helt okej! Vilken dag som helst kommer ett paket till mig! Det paketet innehåller Tandblekning och Bust-up piller. Måste testa om dom fungerar. Det är inte så skoj att ha "pytte bröst" eller "häng bröst" och nej det är inte så att de hänger till knäskålarna (  )men de förändras efter en graviditet (som alla vet). AJA skoj att testa iallafall. Händer inget så skitsamma och blir det förändring så fan vad skoj!   


FROM THIS


    



   TO THIS


    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards