persson-lund

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Stephanie Lund - 30 juni 2012 19:27

Tänk att musik kan få en att minnas så mycket. Så himla skönt/mysigt att sitta ensam uppe på kvällen med tända ljus, lyssna på musik och bara minnas allt möjligt och ibland till och med gråta en skvätt.


Jag tycker inte om människor som "låtsas" tycka om folk när det passar. Jag tycker inte om människor som ljuger, är falska, snackar skit, oärliga.... Ja, människor som bara för med sig allt negativt. Jag vill ha positiva människor runt mig, säkert för att jag allra oftast är det själv. Jag blir irriterad på folk som bara ska ha men aldrig kan ge något tillbaks... Likadant de som alltid vill höra positiva saker om sig själv men aldrig kan säga något positivt själv.


Spela... LAN! Helsike vad jag saknar våra lan helger! Ja trot eller ej men jag har spelat en MASSA! Så himla kul. Nu finns inte riktigt den tiden. Men man kanske kan spela när Melwin somnar "tidigt"? Hade varit så skoj! Bara sitta inne i spelet och tiden sticker iväg! Finns ju inget bättre!   

Av Stephanie Lund - 30 juni 2012 18:48

Det har gått två-tre dagar med piller och tandblekning. Så jäkla nöjd! Tänderna blev perfekta! Pillrena börjar smått göra sitt, fast man inte skulle se någon skillnad försen 3-4 veckor.


Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva... Saknar Jonny som fasikken! Tomt utan honom. Längtar verkligen till September då han börjar på ett jobb här uppe!


Får se om det kommer ett inlägg till senare... Brukar ju komma på saker att skriva lite senare på kvällen/natten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards